Frank.N.Steen Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 En film der har blitt greit oppsummert som: Rear Window satt til den australske landeveien Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 Tror aldri jeg har sett en ung Stacy Keach før. ☺️ 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 (endret) Norsk tittel, Glohet Asfalt. A pleasure to Meat you. Endret 20. juli 2021 av Budeia 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 Glohet asfalt eller Road Games er korrekt. Antar at Haisommer er litt for enkelt, så prøver meg på Open Water, usikker på filmåret, men prøver 2003. Var vel en populær hai-skrekkfilm for en del år tilbake, men tvilsomt riktig. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 Hm, var jo innom en Dolph Lundgren hai-film tidligere i år, Shark Lake, et eller annet, og hvor ei søt politidame fikk god kontakt med datteren til Lundgrens karakter, der jeg tror hadde sitti i fengsel eller ikke vært i livet til sin datter, på veldig lenge. Tja, prøver meg da på Shark Lake og Lundgren, tror året var om kring 2014-15, lå i alle fall oppe i sin helhet på Youtube, hvor man så den. 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 Frank.N.Steen skrev (7 minutter siden): Hm, var jo innom en Dolph Lundgren hai-film tidligere i år, Shark Lake, Vel, da må jeg bare pakke sammen (for denne gang). Det er selvsagt riktig. Forstod det egentlig slik at politidama var eksen til Lundgren og barnets mor, men det kan være det var noe jeg rotet ihop selv. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 Budeia skrev (12 timer siden): Det er selvsagt riktig. Forstod det egentlig slik at politidama var eksen til Lundgren og barnets mor, men det kan være det var noe jeg rotet ihop selv. Her er det fritt frem for andre å overta, om de ønsker så. Tiden strekker ikke til i dag, så nei, kjør på videre, den som vil. Lenke til kommentar
MrPets Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Hmmm… The Good, the Bad and the Ugly? Leone-film? Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 (endret) Nei, Det er ikke The Good, the Bad and the Ugly, men filmen har en fellesnevner Det er heller ikke en Leone-film. Endret 22. juli 2021 av Altimeter 1 Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Nei, ikke den heller. KOmmer med nytt bilde litt senere. Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Nytt bilde. De fleste kjenner nok til musikken i denne filmen gjennom en annen film. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 Lee Van Cleef er vel i siste bildet, men usikker på hvilken film. 2 Lenke til kommentar
Altimeter Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 42 minutes ago, Delvis said: The Grand Duel The Grand Duel er riktig. Filmusikken ble også brukt i Quentin Tarantino's Kill Bill. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå