ClarkGable Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Jeg syntes den sangen de spilte i bilen var ganske kul. Så var den jo ganske ekstrem den scenen med han med de Metall bøylene på armene, i den intimiderende scenen. Ganske kul film Ny 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 1 hour ago, ClarkGable said: Punch Drunk Love, vil jeg tro. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Det er rett film, Mr.Fawk. Ble kanskje litt mange hint på siste bildene. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Javier Bardem i bakgrunnen. Biutiful. 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 17 minutes ago, ClarkGable said: Javier Bardem i bakgrunnen. Biutiful. Korrekt! Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Jeg skal ikke lyve på meg at jeg har sett den. Men jeg har mine perioder med spansk film, Pedro Almodovar bl.a. er interessant. Ny, å kveldens film. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Dødsfet film, og definitivt en av årets kuleste filmer. Helt absurd tøff. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 (endret) Enig, kul film. Er med en del Eldre action helter i denne. Endret 9. november 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Filmen over var VFW. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Legger inn en ny siden tråden har ligget brakk siden onsdag: Dette er en filmatisering av en bok av en forfatter jeg selv nylig har fått sansen for, og jeg så filmen forrige helg: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå