Jonas2k Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Denne karen burde de fleste vite hvem er Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) Greit med en liten oppmerksomhet, etter en så lang karriere. Åpner vanskelig, med et lite hint. ny Endret 6. november 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Slenger ut noen “monster” hint: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) Endret 7. november 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Det stemmer John. Litt ålreit regissør. Regissert Gremlins og Min Mikropartner bl.a, på 80 tallet. I tillegg har han regissert 5 episoder av Eerie Indiana, som jeg var ganske inn i, tidlig på 90 tallet, da det gikk på tv. Din tur. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Ny oppgave, det blir nok ikke så fryktelig mange oppdateringer fra meg nå i natt: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Pink Floyd The Wall. Fine bilder fra krigen. Jeg har ikke sett hele jeg. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Tar en ny, er snart natta, så bare å ta over hvis noen tar denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå