ClarkGable Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 (endret) Stemmer JohnM. Ganske trivelig film som jeg har hatt i bakhodet en stund, før jeg nå fikk sett den. Endret 3. november 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Jeg fikk faktisk sett en film i kveld, et litt tilfeldig valg fra bokhyllen. Dette får bli siste bidrag fra meg på en liten stund: 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 The Horse Soldiers. John Wayne i borgerkrigen. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Stemmer. The Duke himself. Jeg er egentlig ikke noen kjempefan, men han har vært med i en del brukbare filmer. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Rio Bravo og Jente med Mannsmot er to jeg liker godt. Der å nyinnspillingen til Coen Brødrene er fin. Ny Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 You Were Never Really Here. Fin film. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Rett toro. Hadde faktisk ikke peiling på hva den handlet om, så en liten overraskelse. Jeg har vel bare myset på posteren, uten å legge merke til hammeren. Var vel som da jeg trodde Tim Robbins spilte i Eraserhead, å det viste seg å være Jack Nance fra Twin Peaks. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Her er en oppfølger som tok en litt annen vei enn originalen. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Chainsaw massacre 2? Den kikket jeg på inne på filmgrab. Er den ålreit? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Riktig. Stund siden jeg så den, men vi snakker vel relativt underholdende splatter/skrekk/komedie. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 The Funhouse ser også interessant ut, så får se om jeg kommer over de gjennom normale kanaler. Ny Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 The Funhouse er herlig. Under the Skin? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Under the Skin er rett toro. Det høres lovende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå