JohnMerrick Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Stemmer, det er Control, om Ian Curtis. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Den har jeg på dvd, men klarte ikke huske bildene først i oppgaven. Tar en ny, som kan være lett, for den som har sett filmen. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Her var det ikke mye aktivitet. Jeg har ikke sett denne, men den var ikke så veldig vanskelig å finne ut av, lell... Alita: Battle angel. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Litt stille her, å da er jeg ikke innom så ofte å sjekker, så responstiden kan øke litt. Men det er ikke verre en at oppgaven ligger litt lengre. En helt ny (film) høytid står jo for døren nå, å kan gi litt ny inspirasjon. Jeg for min del tror jeg skal utfordre meg litt i år, å se litt nye julefilmer. Å det var rett film, såklart JohnM. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Personlig er jeg mer fokusert på andre ting for tiden, så det blir ikke så veldig mye filmtitting. Og da var det det å komme opp med nye oppgaver da... Denne så jeg vel på Viaplay når jeg hadde det, så da bli det bare bilder fra internett: Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Europeisk film, kjent europeisk regisør som også står bak flere hollywood hits, og en av europa's store stjerner i hovedrollen. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Elle. Verhoeven har stått for mange bra filmer. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Slenger ut en Ny oppgave, å en av de siste sette. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Ikke sett denne heller, men den var ikke så vanskelig denne heller. Denis Leary og action figurer reduserer feltet ganske bra... Small Soldiers. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå