JohnMerrick Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Ny, en film som har stått i hyllen i åresvis som jeg endelig fikk somlet meg til å se: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Rec. Jeg syntes det var en ganske spesiell kamera stil, men hadde jo ikke peiling. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Stemmer, det er Rec. Om jeg noen gang kjører en oppgave av en film med håndholdt kamera igjen, gidder jeg ihvertfall ikke å ta screen shotene selv. De fleste ble jo bare pixel-grøt. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 (endret) Den har jeg da selvsagt ikke sett. Denne filmen jeg tar nå har jeg vel strengt tatt kjørt her en gang fôr, men passelig gjensyn her nå. Endret 31. oktober 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Ny oppgave. Litt usikker på denne, det er ikke det at filmen er så sær og vanskelig, men den henvender seg kanskje likevel til en litt snever gruppe. På den andre siden kan det være at den er ganske lett å ta uten å engang ha sett filmen, hvis man kjenner igjen hva den handler om... Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 (endret) Control? edit, nei. eller jo, Forandrer hårsveis i filmen. Endret 1. november 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå