ClarkGable Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Den hører jo hjemme i en bildequiz. Jeg fisket frem noen “B-lags” filmer fra boden for inspirasjon. Kan nok være en liten luring. Ny Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 0 bilder fra filmen på IMDB dessverre. Så litt rett frem oppgave. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 (endret) Japanese story, med Toni Collette fra blant annet United States of Tara og Den sjette sansen. Edit: Jeg kommer ikke til å poste noe mer i natt, så da får vi erklære oppgaven som fri... Endret 25. oktober 2020 av JohnMerrick Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Siden ingen har tatt ballen, får jeg poste en ny oppgave da... Det er mulig denne er litt vanskelig, men sliter litt med å komme opp med oppgaver akkurat nå: 1 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Filmen er ikke bare irsk, men veldig irsk. Men utover det berører denne på overflaten enkle filmen mange temaer som er aktuelle for de fleste moderne land. Som f.eks ensomhet, utenforskap og effekten av sentralisering for de som blir igjen i mer rurale strøk. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Garage. sleit med hvilken land det var. Å hvilken film, selvsagt. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Stemmer, det er Garage. Regisør Lenny Abrahamson har stått bak flere filmer som har slått an i Irland, men jeg er litt usikker på hvor godt kjente de er internasjonalt. Han tar Irland på kornet, og det er vel fare for at folk som ikke har kjennskap til livet i Irland vil synes at filmene hans er litt sære. Denne kom ut når jeg bodde i Irland, og husker stabler på stabler med DVD'er på HMV og Tower Records. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Ser ut som det kan være en veldig interessant film. Ofte for min del har ikke handlingen så mye å si, hvis et miljø blir skildret på en troverdig måte. Da er det ofte sånne filmer som dukker opp med palmer etc. på coveret. Har kanskje ikke vært så god på å følge med på den type filmer siste årene. Ny Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Arizona Dream. Kjente igjen Jerry Lewis, ja. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Rett toro6. your up. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Vi setter tenna i denne. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Utspiller seg i Frankrike, landet med mye god mat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå