deleted Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 (endret) Sorry, har ikke rukket å følge opp med nye hint Ja, det er Tenet! Endret 15. oktober 2020 av deleted Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Ålreit action. Jolie er jo solid som Lara Croft.Jeg må ty til mobilbildet desverre. Ny Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 ett bildet til, så slenger jeg ved en film jeg fant til en tier, tilfeldigvis. Som pussig nok JohnM postet for kun noen dager siden. Da klinte jeg til. Den legges i skjult så den ikke blandes med den gående oppgaven. Spoiler Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 Får håpe du liker den da. Oppgaven din er vel Saw, tror jeg... 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Det var Saw ja, JohnM. I utgangspunktet tenkte jeg biblioteket kanskje hadde den, da de fører en del Criterion filmer etc. Men dengang ei. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Ny oppgave. Jeg driver å roter i noen kasser med gamle dvd'er som har stått parkert på loftet hos min far mens jeg bodde i utlandet, så dette var kveldens film i går: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Jeg gjetter stalingrad. Krigsfilm. Her er det vel en soldat å sykepleier som har litt fritid før de reiser ut hver for seg.Det kunne jeg vel sett uten å ha sett filmen men. Det kan jo være en annen krigsfilm da. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Stemmer, ihvertfall filmen. Det er fra åpningscenen, tyske soldater på stranden en plass i Italia, og en av dem har fått seg en italiensk kjæreste. Og så blir de sendt til et litt annet liv i Russland. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Jeg husker de hadde Julefeiring, å lyttet til en fotballsending på radio. Den ble handlet inn ved en tilfeldighet, men overrasket med noen ganske grafiske krigscener. Her er en ny. Starter litt åpent. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 The Sting. Husker denne gikk på NRK flere ganger under oppveksten, min far var en stor fan av denne filmen. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Det stemmer, radarparet Redford og Newman. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Jeg har en del ting jeg må ordne denne helgen så jeg var egentlig ikke tenkt å henge så mye her, men siden den forrige oppgaven gikk så raskt kan jeg vel kjøre en til: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå