JohnMerrick Skrevet 11. oktober 2020 Del Skrevet 11. oktober 2020 Sikkert 25 år siden jeg så den. Den sorte masken plaget meg, jeg visste jeg hadde sett den men kunne ikke huske hvor, men når bildet med de fjonge klærne kom, var det ikke tvil. Ny: 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 11. oktober 2020 Del Skrevet 11. oktober 2020 (endret) Baron Munchausen Eventyr. Den har jeg utrolig nok sett, hvis det er den med Robin William som måne eller noe. Eller kanskje det er en annen versjon. Mulig det er det eneste jeg husker fra filmen. Endret 11. oktober 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 Stemmer. Baron Munchausens eventyr av Terry Gilliam, med blant annet Robin Williams, Uma Thurmann og Eric Idle. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 Ammonite? Ikke sett filmen men kjenner igjen Trinity College Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 sent svar fra meg, feil film. Denne ligger i vampyr genren. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 regissøren stod også for en ganske kjent vampyr film på 90 tallet. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 Saoirse Ronan, det ansiktet klarer aldri å feste seg til hjernebarken min. Jeg har sett noen filmer med henne, men jeg kjenner henne aldri igjen, og når jeg ser navnet må jeg se på rollelisten for å finne ut hvem hun er. Jeg var engentlig tenkt å ta en pause og la noen andre ta denne, men det ser ikke ut til å være mye aktivitet her. Det er Byzantium, av Neil Jordan, en mann jeg først og fremst kjenner for de av filmene hans satt i Irland. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 Rett, JohnM. Det kan være sunt å ta fri fra denne tråden. En kan miste motivasjonen til å finne nye bildeoppgaver. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 Jeg har en ny oppgave klar, en film jeg gjerne skulle sett opp igjen. Så den på tv for noen år siden men var vel ikke helt edru, så det jeg først og fremst husker er at jeg burde se den igjen... 1 Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 ClarkGable skrev (På 2.7.2020 den 20.56): En 90 talls film. WOW! CLARK GABLE!!! Hvor gammel er du nå?? 140??!?!??!?! :O 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 (endret) Det er iallefall bombetokt over tyskland, men det stemmer dårlig med resten av bildene. akkurat hvilken by er litt vrient. Dresden ble bombet ganske hardt. Men hvilken film det er, litt uklart foreløpig. Endret 12. oktober 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Jeg er egentlig litt usikker på hvilken by det er, men den er sannsynligvis enda nærmere hjemme enn 2. verdenskrig's Dresden i både tid og rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå