ClarkGable Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 (endret) Dette her er Ponyo. En jeg har litt lyst til å se av Ghibli, er The Red Turtle. En artig detalje i den filmen er jo den Stearinlys motoren på båten. Endret 10. oktober 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 yes, rett. morsom film. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Lenge siden jeg har sett den, men har ikke sett så fryktelig mange filmer om drag queens, så det var ikke så vanskelig likevel. Over til noe ganske annet: Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Tysk film, basert, eller kanskje heller inspirert, av faktiske hendelser... Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Eksperimentet. Skuespilleren fra Løp Lola. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 (endret) Gidd ikke vente på svar, vet det er rett. Ny Endret 10. oktober 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 yes da, deleted. skulle akkurat ta et bilde til. Din tur. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 En god film, desidert beste i x-men-universet, men den er såpass original og spin off at jeg knapt anser den som en del av det. En av mine favoritter som jeg har sett et dusin ganger. Sikkert vært oppe før men gøy å ta den igjen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå