JohnMerrick Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Er det prototypen til c3po som ligger der? Har ikke sett denne, men har kommet frem til at det må være THX 1138. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 THX 1138 er riktig. ganske særegen stil, så litt artig oppgave. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Jeg var egentlig tenkt å la noen andre ta den der, da jeg innimellom føler at jeg kveler tråden, men det var visst ikke noen andre som var tenkt å prøve. Jeg liker det jeg liker, og ser det jeg ser, så da blir det oppgaver som denne: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) Denne tror jeg jeg har sett, hvis det er dead mans shoes? Å this is England har jeg på dvd, selv om den ble innkjøpt ved en liten tilfeldighet. Endret 8. oktober 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Stemmer, det er Dead Man's Shoes av Shane Meadows. Jeg var litt usikker på hvor kjent filmene hans (utenom This is England) er her til lands. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) Du skal nok ikke bekymre deg for å kvele tråden. Det er jo de som er innom her på jevnlig basis som holder liv i tråden. Da Evil Dead bildet ble løst tidlig på vårn, hadde vel den oppgaven ligget urørt i opp til et år. Jeg tar en film jeg skal se enten i kveld eller i morgen. Jeg har hatt et par låter fra soundtracket på spillelisten min, hender jeg får litt tilbakefall på musikkfronten, å er glad i bla.a. Naughty By Nature. Det er forsåvidt ikke de som har soundtracket til denne oppgaven,så det er klart. Ny Endret 8. oktober 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Er ikke så inne på basketball, men tror jeg fant ut av det lell: He Got Game ? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Det er rett JohnM. Public Enemy med sangen He Got Game bl.a. Slenger ved det siste bildet jeg fant frem for syns skyld. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Da roper sengen på meg, så da blir det ikke flere oppdateringer fra meg før litt ut på dagen i morgen. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) the butterfly and the divingbell. Endret 9. oktober 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Den har jeg lest om i en del lister over bra filmer. Men, ikke sett den. Ny Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Endret 9. oktober 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 The Diving Bell and the Butterfly var selvfølgelig riktig, og den nye oppgaven din kan vel være The Last House on the Left? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Last house on the left er rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå