ClarkGable Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 (endret) Bad Boy Bubby Endret 7. oktober 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Stemmer, det er Bad Boy Bubby. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Det er en ganske særegen film,ja. Ny Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Husker én ting fra den filmen: katta i plast.. 1 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 En tidlig film fra en av de store europeiske filmskaperene. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Tror egentlig ikke det er noe poeng å poste flere bilder. Filmskaper fra Østerrike, denne filmen er tyskspråkelig, men han har også laget filmer på fransk og engelsk. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Bennys Video ja. Haneke dr jo kjent, har forsovidt sett kun de mest kjente av han. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Stemmer, Benny's video. Så denne på kino, eller det var vel muligens filmklubben på UiB eller Cinemateket, men dette var ihvertfall den første filmen av Haneke jeg så. Det var igrunn en god del debatt rundt denne da den var ny, og kanskje enda mer rundt Funny games når den kom. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Det er vel en film jeg burde få sett. Men Watchlisten er litt lang, så får se om sjansen byr seg en dag. Da prøver jeg meg på en film jeg mener jeg har tatt før. Det får gå, med nye deltagere her. Ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå