JohnMerrick Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) the pink panther strikes again, med le inflatable hümp. Ny. Dette er filmen jeg så i kveld, eller i går blir det vel nå: Endret 6. oktober 2020 av JohnMerrick kjører inngang oppgave Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Sort/hvit og 3:4 formatet er et "kunstnerisk" valg, filmen er ikke så fryktelig gammel... Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 cold war. jeg måtte ty til google. polish movie black and white. Så har jeg lært meg hva matbutikk er på polsk. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Nei, det er ikke Cold War. Men du er ganske nærme... Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Ida, den har jeg bladd forbi noen ganger. kjente den iallefall igjen. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Stemmer, det er Ida. En fin liten film, ligger på NRK.no for tiden, så det var der jeg så den. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Da tar jeg en jeg tok med fra biblioteket, som jeg igrunn har hatt i bakhodet en stund. ny Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Britisk regissør, 60 talls film. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Kes av Ken Loach. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Rett film, å regissør. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Engelskspråkelig, men ikke amerikansk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå