toro6 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Ah, Daybreakers. Mener å ha sett den før, men husker tydeligvis lite.. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Rett ja. Jeg så den for lengesiden, men husker knapt ingenting. Men bildene fra filmen er interessante. Dafoe er med itillegg. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Her snakker vi virkelig iskalde grøss. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Dette er oppfølgeren til antologi filmen jeg egentlig skulle lagt ut. Den er registrert av zombie-kongen og skrevet av grøsser-kongen Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) creepshow 2, hehe. så den var aktuell på tråden der de trenger hjelp til å finne filmer. den har jeg sett da jeg var ung. ganske ålreit. Endret 6. oktober 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 men jeg viste ikke hva filmen het da. Jeg husket bare å ha sett det ute på innsjøen, å oljeflaket. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Sikkert en av de første skrekkfilmene jeg så. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 en ganske populær skrekkfilm på den tiden. Ny Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 I've got a hole in my stomach! Må være Death Becomes Her? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 yes. Drømmen om evig ungdom. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Morsom oppgave. Måtte bare svare selv om jeg egentlig er på vei inn i drømmeland. Ny Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Once upon a time in Hollywood? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Det er mye bra i den filmen. Synd det ikke blir flere av Tarantino, sånn det ser ut nå. Jeg får se om jeg får ordnet en nøtt til etterhvert. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Limitless? Sorry sent svar på den andre. Tenkte faktisk å bruke nøyaktig samme bilde som deg toro6 av The Aviator før jeg bestemte meg for Shazam😂 Endret 6. oktober 2020 av deleted 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå