ClarkGable Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) jack reacher, ja. det var fra gone girl jeg kjente henne tror jeg. ellers har jeg alle wrath of the titans filmene, men husker henne ikke der. Begge to hvertfall. Endret 5. oktober 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Da har jeg en ny klar Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Ser ut som at det er korrekt. Her er en ny film. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Det kan ikke være The Aviator. Denne ser ut som en 60talls film. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Skal liksom være The Aviator. Jeg syns også det ser veldig gammelt ut. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Viktigste er at jeg tok den. hehe. Jeg skal finne en ny oppgave innen en halvtime. At den ser gammel ut betyr vel forsåvidt at de har oppnåd det de ville, tipper jeg. Endret 6. oktober 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Ny, denne tror jeg er en liten nøtt. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Lurte på om det var Spectral, men ligner ikke helt. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 der fikk du et bilde til, ikke spectral. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå