JohnMerrick Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Nei, jeg fikk vel ikke helt taket på den jeg heller. Men nå har jeg ikke helt satt meg inn i den heksejakten på sosialister og kommunister som foregikk der borte, så jeg mangler nok noen referansepunkter. Jeg husker stort sett bare ubåtscenen på slutten, og så at det var noe dansing inni der en plass... Ny: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 (endret) Lyst til å gjette the ninth gate, selv om den var her for noen dager siden. mulig jeg husker feil. eller at det rett lg slett ikke er den. Endret 3. oktober 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Nope. Denne filmen er nok litt eldre enn Ninth gate. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 invation of the bodysnachers? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 pass the warning. var ikke i nærheten Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Nei, ikke bodysnatchers. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Tror du blander tittelen med tagline, men du har vel forsåvidt funnet riktig film. Filmens tittel er "Don't look now". Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 (endret) ok. Gikk litt fort i svingene. Endret 3. oktober 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 kveldens dvd for meg, en jeg ikke har sett på en god stund ny Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Er egentlig ikke så veldig sugen på å kjøre en ny oppgave, men er vel på tide å få avsluttet denne: Traffic. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Det er rett, JohnM. det har vært litt lite Traffic her, så skjønner den. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Jeg skal gjøre min plikt, denne burde ikke være vanskelig. Blir muligens siste bidrag fra meg på en liten stund, hvis jeg klare å holde meg unna, da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå