ClarkGable Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Da har jeg en ny klar Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Guardians of the galaxy 2 Men jeg legger meg så noen andre får ta over Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 (endret) Rett, Corp Por. Noen fine scener i den filmen. Endret 2. oktober 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 (endret) Da tar jeg en ny for Corp Por Endret 2. oktober 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Boy. Jeg har ikke sett denne, men bildene minnet meg om en annen film fra New Zealand som jeg ikke kan huske navnet på og mens jeg lette etter den snublet jeg over denne. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Det er rett, JohnM. En film med sjarm, for den som liker det. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Ny oppgave, denne burde ihvertfall være lett: Lenke til kommentar
deleted Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Aldri sett eller hørt om den, men var jo veldig lett å finne ut da 😆 2 hours ago, JohnMerrick said: Boy. Jeg har ikke sett denne, men bildene minnet meg om en annen film fra New Zealand som jeg ikke kan huske navnet på og mens jeg lette etter den snublet jeg over denne. Ja nå når du nevner New Zealand ser jeg jo at det er Taika Waititi på bildet der Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Yes da. Animasjon i tillegg. Men er glad i Anderson filmer. Wes Anderson, Paul Thomas Anderson, Paul W S Anderson. Rotet litt med de navnene ei stund. Ny Lenke til kommentar
deleted Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Skulle nesten tro det er Magic Mike på siste bildet der Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Nei, ikke den. rett skuespiller. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 slenger ved et bilde til Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Ja, det er rett. En av få Coen filmer jeg ikke helt har skjønt meg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå