JohnMerrick Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Buffy the vampire slayer. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Stemmer, det er Lola rennt, eller Run Lola Run. Har ikke sett den på lenge, men husker den som en "kul" film. Men det er en film som er mere form enn innhold, og det er ikke alltid slike filmer tåler tidens tann særlig godt, så jeg er litt usikker på hvor godt den står seg i dag. Den står uansett på gjensynslisten min om jeg noen sinne får kloen i den igjen. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Rett JohnM. seint svar, sorry. En unik film. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Ny oppgave. Denne er vel ganske lett: Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Trodde egentlig denne ville gå kjapt, men nå kan det jo være at det går tregere siden jeg postet midt på dagen. Filmen har sikkert vært postet før, regisøren er ihvertfall en gjenganger her i tråden. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Shallow Grave. ukjent for meg, kjent regissør som du sier. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Stemmer, mitt første møte med Danny Boyle, Shallow Grave. Den unge padawanen i sofaen er vel heller ikke helt ukjent, hans første ledende rolle, så vidt jeg vet... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå