ClarkGable Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 (endret) okja og midsommar er jo veldig kjente da, uansett om jeg ikke har sett de. pá midsommarbildet, er jo den dansen med rundt stokken. Endret 25. september 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Ok da, google skuespillere er muligens litt juks, men det går fint an å gjøre research. Og det er ikke noe som gjøres i hemmelighet. Lenke til kommentar
Zeven Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 5 minutes ago, toro6 said: Ok da, google skuespillere er muligens litt juks, men det går fint an å gjøre research. Og det er ikke noe som gjøres i hemmelighet. Helt ok , og det er en veldig fin og uderholdene tråd å følge. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 2 minutes ago, Zeven said: Helt ok , og det er en veldig fin og uderholdene tråd å følge. Eventuelt kan du heller delta! Grunnen til at det blir mye googling av skuespillere er fordi vi er veldig få aktive personer i tråden. Det har lett for å stagnere hvis CG ikke har sett filmen jeg legger ut.. ? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Ny Is the ball in my cort now, or yours? Lenke til kommentar
Zeven Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Skulle gjerne det. Men for øyeblikket har jeg ikke pc.Blir litt vankelig med en ps4. Og blir litt vanskelig å screenshot de bildene jeg vil formidle 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Må jo være Grease? Hvis det er riktig la jeg ut et bilde på forrige side. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 ahh, ok. ja, rett. Da går selvsagt ditt bildet. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 toro6 skrev (52 minutter siden): Jägarna så jeg mange ganger. Skikkelig thriller. Har tid til en ny film dere kan google. Dette er nok Charles Bronson og Henry Fonda i One Upon a Time in the West. en del an Once upon a time trilogien. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 smeller ut en ny film Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Labyrinth med Ziggy Stardust Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Det er rett. Litt trivelig film. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Hmm, imdb var plutselig blitt en veldig kjip kilde for å finne bilder. Forslag til andre kilder? Ny oppgave, har ikke sett denne siden "jeg var ung", så vet egentlig ikke om jeg ville synes den var like morsom nå som den gang: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Stir Crazy? er fan av Richard Pryor. Intet sett intet hørt er bra. Så er han jo morsom i den supermann filmen han er med i. Pluss jeg har et par stand up dvde med han. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 (endret) Det var en periode jeg brukte Film-grab.com. er litt andre typer filmer der da, en bare mainstream. Der fikk jeg blant annet et par film tips, som er litt på siden av mainstream filmer. Hvis du sjekker ut Roselyne and the Lions bla.a. Der var det de flotte stillbildene som fanget min oppmerksomhet. Den ligger for øvrig på youtube. Endret 25. september 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Stemmer, det er Stir crazy. Jeg skal sjekke film-grab.com. Egentlig liker jeg å ta screenshots selv, men er litt opptatt med andre ting for tiden, så det blir for tidskrevende akkurat nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå