dot_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Nå er det nok første mann til mølla som gjelder: Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Den der om en gisseltaker som egentlig er politi? Hva heter den? Han tar masse gissler oppe i et høyhus. Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Foreslår at dere leser den første posten i denne tråden. Lenke til kommentar
Reino Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Foreslår at dere leser den første posten i denne tråden. ehh.. hvorfor sier du det? Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Foreslår at dere leser den første posten i denne tråden. ehh.. hvorfor sier du det? Nei si det, du kan jo starte med å lese hva Allviteren skriver. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Foreslår at dere leser den første posten i denne tråden. ehh.. hvorfor sier du det? Nei si det, du kan jo starte med å lese hva Allviteren skriver. Eeh....er det noe galt i hva han skriver da? edit...jeg trodde allviteren prøvde å ressonnere seg frem til rett film...men, om det var forsøk på å legge ut ny oppgave blir det litt dumt ja! Endret 22. mai 2005 av krister461 Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg forstod heller ikke innlegget til HDX Hmm kanskje det kan være The Negotiator? Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg leste kanskje den posten feil, da beklager jeg. Lenke til kommentar
Reino Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Foreslår at dere leser den første posten i denne tråden. ehh.. hvorfor sier du det? Nei si det, du kan jo starte med å lese hva Allviteren skriver. ja, jeg ser hva han skriver. Men hva i all verden har det å gjøre med det som står i den første posten? Lenke til kommentar
Reino Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg leste kanskje den posten feil, da beklager jeg. du er tilgitt.. Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Nyere enn The Negotiator og Die Hard. Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 edit...jeg trodde allviteren prøvde å ressonnere seg frem til rett film...men, om det var forsøk på å legge ut ny oppgave blir det litt dumt ja! Jeg leste det innlegget som et helt tilfeldig spørsmål uten tilknytning til oppgaven, men nok om det. Sånn kan det bli når man har vært på fylla. Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Er det Hotel Rwanda? Nei, men du er ikke så langt unna. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Er det Hotel Rwanda? Har ikke sett filmen men vet bare at han spiller i den. Men handlinga i Hotel Rwanda er nok ikke i samme tid som den filmen det er bilde av når jeg tenker meg om.. Kan det være Swordfish? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå