JohnMerrick Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Indisk film, men ikke noe sang og dans. En ganske lavmælt affære og ikke mere sært enn at jeg så den på Viaplay tilbake da jeg hadde abonnement der. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 (endret) Han der har også medvirket i vestlige produksjoner? Sikker på at jeg har sett han før. Edit: Å, han er jo veldig kjent. Endret 16. september 2020 av toro6 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Det har han, flere "store" tittler, faktisk. Jeg legger ikke ut flere bilder nå, tror ikke det vil være så my hjelp i. Men kan jo gi et ganske stort hint, filmens engelske navn burde være mulig å gjette seg frem til etter et objekt som går igjen i flere av bildene. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 (endret) Neida, har funnet ut at det The Lunchbox. Irrfan Khan, han er jo overalt. Virker som en fin film, men det blir ikke mye indisk på meg, verken i mat eller filmveien.☺️ Endret 16. september 2020 av toro6 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Stemmer, det er The Lunchbox. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Noen som husker denne tåpeligheten? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Mulig dette var grunnen til at jeg likte filmen som tenåring.. 1 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Stephen King's Sleepwalkers. Husker den egentlig ikke, leste beskrivelsen på imdb, og husker den fortsatt ikke... Men husker Mädchen Amick, hva skjedde egentlig med henne? Husker av en eller annen grunn traileren fra enten TV1000 eller TV3, så har nok sikkert også sett filmen der en gang på 90-tallet. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Ser henne fra tid til annen i mindre roller. You're up. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Servitrisen i Twin Peaks, så klart. Hjernen min var bare halveis med. Jeg lagde middag, å fulgte med på Vertigo samtidig. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Over til en annen film jeg knapt husker, selv om den ikke er så fryktelig gammel. Burde nok ha et gjensyn med denne, fra en regisør jeg har sansen for, men som kanskje er, hva skal jeg si, for nøktern i stilen for enkelte? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Anthropoid, kanskje. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 (endret) Nei, den er nok litt eldre enn det. Endret 16. september 2020 av JohnMerrick la til bilder Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Vinden som rystet kornet, da. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Jeg har ikke hørt om den, men like Murphy. Dan jeg en bildeoppgave som er fra filmen jeg skal se etterpå. Ny Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 16. september 2020 Del Skrevet 16. september 2020 Stemmer, The wind that shakes the barley, av britiske Ken Loach. Vet egentlig ikke hvordan denne ble mottatt her hjemme, eller om den i det heletatt vekte noen oppsikt. Men jeg bodde i Irland da denne filmen kom ut og det var en del bråk rundt den, både i Irland og i Storbritannia. Enkelte britiske "nasjonalister" (typ UKIP) kom til og med med påstand om at Loach burde fengsles for å spre hat mot UK. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå