toro6 Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 En morsom biopic, hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Prøver en ny en, så får jeg se hvor lenge jeg holder meg oppe i kveld. Får sett ferdig Revenge of the Sith, så har jeg sett de 3 Star Wars filmene 1-3 i en sleng. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Westworld. Visste jeg hadde sett hu dama før.. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 (endret) Rett. Grei nok film. Yul Brynner er ålreit da, Endret 12. september 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Enkel og grei underholdning. Ny. Kanskje litt vel enkel, men det er seint, jo. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Three Billboards Outside Ebbing Missouri Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Jeg gjetter Dark City, i tillfelle. Fargepaletten stemmer, uten at jeg husker noe hotell/motell. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Bra gjetta, og helt riktig det! Filmen har en ganske karakteristisk fargepalett / atmosfære så hadde tenkt å poste bilder som hintet i den retningen. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 (endret) Å klokkeslettet 00.00 kommer frem i bildeøk av filmen. En kul regissør, å The Crow og I Robot har vært personlige favoritter i forskjellige faser i livet mitt. En liten rarietet å nevne, er Jennifer Connelly stående på en molo/ brygge i både Dark City ,Requiem for a Dream og The House of Sand and Fog. Den siste har jeg ikke sett selv, men har lyst, bare for å ha sett alle tre. Så har den grei rating i tillegg da. Spoiler Ny Endret 13. september 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 (endret) Oldboy. Kikket innom det nederste bildet her fordagen, mtp en oppgave. Endret 13. september 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Stemmer. Jeg fikk litt dårlig samvitighet her om dagen for at jeg følte at jeg ødela den oppgaven med Logan's run og la tråden i litt limbo, så da lastet jeg ned noen bilder i all hast. Men når jeg kom tilbake i tråden hadde dere allerede gått videre, så da postet jeg dem nå... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå