JohnMerrick Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Death rides a horse har jeg på dvd, hadde litt western dilla for noen år siden. Det der er vel Eraserhead. Har ikke sett den siden en gang på nittitallet. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Eraserhead er rett. Fikk ikke sett den før noen måneder siden, av en eller annen grunn. Trodde alltid det var Tim Robbins på coveret. Men det er selvsagt Jack Nance, fra Twin Peaks. Western går i perioder for min del. Når jeg først kommer igang, går det gjerne noen i slengen. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Ny oppgave. Denne så jeg vel på filmklubben når jeg gikk på universitetet, så det begynner også å bli en stund siden: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Anthony Perkins fra Psycho, hvertfall. Driv med husvask, så har ikke tid til å kikke nærmere. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 ...og regisøren går jeg ut fra er pensum for de som studerer filmhistorie, men det er en annen film han er mest kjent for. Denne filmen er basert på en kjent roman, fra en forfatter som har fått etternavnet sitt "adjektivisert" Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Da har jeg ikke flere bilder. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 The Trial, visstnok. Er det også Welles på siste bilde? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Det stemmer. Orson Welles filmatisering av Kafka's Prosessen, og Welles har også selv en rolle i filmen som advokaten. Han er på det siste bildet, og litt ut av fokus på det siste bildet i andre post. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Høres litt spennende ut. Filmen med Kyle MacLachlan var ikke akkurat no mesterverk. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Prossesen kan være interessant. Jeg har lest en versjon av boken i tegnebok form. Hele boken går vel ut på å forsøke å finne ut av hva han er dømt for, Eller om han er dømt, å av hvem. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 (endret) Når jeg blir regissør skal jeg filmatisere The Cares of a Family Man. Ok, et bilde til . Endret 8. september 2020 av toro6 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Beetlejuice? Husker ikke særlig av den filmen, men assosierer den svære kjeften med Geena Davies!? 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Riktig riktig riktig. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Ny oppgave, sliter litt med motivasjonen for nye oppgaver nå, så kanskje på tide med en liten pause etter dette: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå