toro6 Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Var visst et bra oppgave bilde. Flere filmer med oversiktsbilde over en vei i en ørken. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Jeg har faktisk tegnet den scenen, i Tegn quiz tråden. Men mange filmer med den thpe scene setting ja. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Prøver meg på The Great Escape. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 (endret) Escape to Victory. Stallone som keeper, såvidt jeg husker. Endret 6. september 2020 av ClarkGable 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Riktig. Står helt til venstre, ikke så lett å se, men skulle være lett å kjenne igjen Hallvar Thoresen til høyre, lol. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Jeg husker ikke helt hvem av de som faktisk ble med i flukten, da de stikker mist under kampen. Det er vel noen klassiske komplikasjoner som oppstår. Men artig at det er med kjente fotballspillere da. tar en ny jeg da Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 I'm thinking of ending things. Løst fordi jeg scrollet nedover forsiden av IMDB og la merke til tapeten på bildet i siste post... Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Det er riktig, JohnM. David Thewlis og Jesse Plemons bidro i hver sin sesong av Fargo. Kanskje tilfeldig at begge to ble med i denne filmen. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Ny oppgave. Western er kanskje en litt kjip sjanger å lage oppgave av, men det var det jeg så i går kveld: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Dette er nok High Plains Drifter, med Clintern sjøl. I denne filmen males byen rød mot slutten av filmen. 2 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Stemmer. Det gikk så pass fort ja. Problemet med westerns er jo at de alle ser så like ut, men tenkte at denne var litt gjenkjennelig. Og det ser da ut til at det stemte. 1 Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 (endret) Delvis skrev (22 timer siden): Gutten i den stripete pysjamas? Nei, glem det. Du la jo ut et nytt bilde som hint, og fikk riktig svar. ? Beklager bryet. Endret 7. september 2020 av Memento scientiam Skulle vært sånn sletteknapp. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 (endret) Ja, jeg kjente igjen bygningene, å vannet i bakgrunnen. En ganske ålreit western, å han går ganske hardt til verks som vanlig, Clintern. Jeg tar meg friheten å legge ved en film med Lee Van Cleef, som ligger på Youtube. En av de beste filmene jeg har sett, av en del Western jeg har kommet over på Youtube. Spoiler Ny oppgave Endret 7. september 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå