ClarkGable Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Forvist, med Maria Bonnevie. Aldri hørt om. men bra rating på IMDB ser jeg. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Stemmer. Det var egentlig en annen film fra samme regisør jeg opprinnelig hadde tenkt å legge ut, men det er så få aktive brukere her at jeg tenkte russisk kunstfilm kanskje ble for vanskelig. Så da ble det denne istedet, nettopp pga Bonnevie. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Kanskje noen hadde tatt den, men spørs litt hvem som kikker innom tråden da. Men det er nok ikke min sterkeste side. Ny Tar en av de siste filmene jeg så, selv om det ikke var noe absolutt høydare. Men den har da enkelte ting som taler til sin fordel. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 En kjent sanger har hovedrollen, og bruker også egen sang i filmen. Filmen er da løst basert på sangen. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Jeg har problemer med internett for tiden, så kan ikke kjøre noen ny oppgave. Men jeg kan da prøve å bidra litt, antar at mannen med skjegget er Kenny Rogers? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Kenny Rogers som sitter å spiller kort ja, JohnM. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Ok, jeg gjetter på The Gambler. Finner ikke så mange bilder fra filmen, men tror det kan stemme. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Det stemmer. Sangen er vel høydepunktet i den filmen. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Ny oppgave, denne burde være litt lettere enn den jeg postet i går, både på den ene og den adnre måten... Jeg har som nevnt litt problemer med internett tilgangen, så hvis det tar for lang tid før jeg hører av meg får dere bare anta at jeg har ramlet ut og gå videre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå