ClarkGable Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Er det virkelig There Will Be Blood. Jeg lurte på det, men syntes filmen så litt eldre ut i produksjon. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Ja, det er There Will Be Blood. Bildene er tatt med VLC fra Bluray, og det er den eneste versjonen jeg har sett så kan ikke kommentere det noe videre. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 En solid film, uansett. Ny Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Punch-Drunk Love Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Kunne lignet på Andrew Dice Clay, fra Ford Fairlane. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 One Night at McCool’s. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Jeg har sett den, men jeg husker bare at Liv Tyler var med. Tar en ny. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 I rosens navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå