JohnMerrick Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Aldri hørt om den, men fant den på IMDB ved å søke på "space cowboy". Det er Battle Beyond the Stars. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 (endret) Han kaller seg vel noe i den duren å. Dette var også en gjennombruddsfilm for James Cameron, som tok over special effects, da den som hadde jobben, fikk sparken. Som det står på Wikipedia. Endret 3. september 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Er det "Frankenstein"? ? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Det er nok Young Frankenstein. Jeg brukte litt av natta, før jeg la meg på å kikke etter The Bride Of Frankenstein. Jeg syntes hårsveisen var veldig lik. men På det ene bildet her, er det vel Gene Wilder. kanskje. Jeg er fryktelig undersett på Mel Brooks filmer. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Marty Feldman var med i en sånn Frankensteinfilm kan jeg huske ja. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Mel Brooks' Young Frankenstein er riktig, den norske tittelen var vel Frankenstein Junior. Jeg trodde egentlig denne skulle være lett, men det er mulig jeg avslører alderen min her. Dette var slikt vi lo av når jeg vokste opp, skjønt denne filmen er litt eldre enn meg. På bildene over finner vi blant annet Gene Wilder, Madeline Kahn, Peter Boyle og Marty Feldman, som skulle være ganske kjente navn for gamlinger som meg... Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Gene Wilder er innenfor min kunskapsfære. Intet sett, intet hørt, er en veldig ålreit film. Men veldig tynt ellers av filmene hans jeg har sett. Jeg har hatt lyst til å se Stir Crazy. Da fordi han spiller mot Richard Pryor, som er en kar jeg syntes er morsom. Jeg følger opp med en svart/hvit film. Jeg har sett en god del Spagetti Western i det siste, men gidd ikke poste de, da alle sammen er ganske like stilmessig. Da ender det bare opp med å poste closeup av Lee Van Cleef. Ny Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Plan 9 from outer space Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Det er rett, JohnM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå