toro6 Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Låt den rätte komma in? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 En utrolig fin film. Nå skal jeg endelig prøve å få sett denne. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Ganske lett gjenkjennelig. La den rette komme inn, er veldig ålreit. Slenger ved en trailer av en annen vampyrfilm, som jeg har hatt planer om å se lenge. Ny Spoiler Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Det er rett, JohnM. Dagens film for meg. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 (endret) A Prophet er det. Den har vært på Watchlisten min. Men ble fjernet, da jeg tok en opprydding. Men jeg hadde ikke sjanse å kjenne igjen på vilder før han med barten dukket opp. Det er en fengselsfilm slik jeg forstår det. Jeg skjønte ikke at de første bildene kikket ut av fengselsvinduer. Endret 3. september 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Stemmer, det er A Prophet. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 (endret) Tar en ny. En film jeg kom over på Youtube. Den var totalt ukjent for meg. Endret 3. september 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå