ClarkGable Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 (endret) The Hitchhiker’s guide to the Galaxy. Endret 1. september 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Det stemmer, Jonas2k. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Tipper det er nok en Aki K. film, siden baren er lik som i Den andre siden av håpet. Får se om det dukker opp et svar på det. Men det er jo ikke den filmen da. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 (endret) Lys i Skumringen er det vel. Jeg har sett en annen film også, men klarer ikke huske hvem. Jeg husker en scene inne på en bar, hvor han klager til noen menn om en hund som står utenfor fastbundet. Og han ber de med ut. Endret 2. september 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Drifting Clouds. De filmene er veldig like på stillbildene. Tror jeg har rett film. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Drifting clouds er helt rett. Nok en fantastisk film av den finske mesteren! Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Lights in the Dusk er det nok jeg har sett, å den er siste film i en triologi, med denne filmen, Drifting Clouds ja. Mannen uten minne frister da, etter det jeg har lest. Jeg tar en Ny. Dagens film, for min del. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Brigitte Nielsen i Cobra ? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Fisher King. Ny: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå