Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Herlig film! Håper de kommer med en tredje film snart.. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Ny oppgave. Litt usikker på hvor egnet denne er for en oppgave, men det var den jeg hadde for hånden... Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 (endret) Omnia vincit amor skrev (2 timer siden): Herlig film! Håper de kommer med en tredje film snart.. Begge er jo bra, men særlig nummer to har noen ganske uforglemmelige scener. Endret 20. august 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 ClarkGable skrev (4 minutter siden): Begge er jo bra, men særlig nummer to har noen ganske uforglemmelige scener. Amen. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Fra et studio som først og fremst er kjent for sine grøssere, selv om de har laget mye annet også. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Det stemmer, The Nanny, en film fra Hammer studios som har tålt tidens tann litt bedre enn de fleste av filmene deres. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 He, he, en liten lure oppgave. En litt nyere film enn det så ut til ved første øyekast, Raging Bull. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Rett. Det var i såfall utilsiktet. Det er noen herlige bilder fra ringen, i denne filmen. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Jeg er ikke så begeistret for boksing og har derfor ikke sett så mange boksefilmer. Men denne har jeg sett en gang for lenge siden, og det jeg først og fremst husker fra den var at den var sort/hvit. Ny oppgave: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå