Delvis Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Ser nesten for enkelt ut til å stemme, men ser jo ut som første Star Wars. New hope. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Yes, riktig Delvis. Ser kanskje ut som litt smør på flesk, de siste bildene. Men jeg tenkte at en måtte skille klart ut fra de andre 2 filmene. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Tar en i Delvis sitt fravær. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Oooh, blitt lettere nå, må vel være Rocky Horror ? 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Rocky Horror Picture Show, er det. Hadde tenkt å slenge ved den Science Fiction sangen nå, i tillegg. Det får bli med tanken. Rett, Olaf. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 ClarkGable skrev (1 time siden): ar en i Delvis sitt fravær. Beklager, glemte meg helt ut 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 "Al Bundy" i The Adventures of Ford Fairlane (1990) Lenke til kommentar
0laf Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Frank.N.Steen skrev (3 minutter siden): "Al Bundy" i The Adventures of Ford Fairlane (1990) 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Huskes som ei tidvis meget morsom og underholdende action-komedie, der i følge DVD coveret opparbeidet seg visstnok kjapt nærmest kult-status i Norge på tidlig 90-tallet. Må få sett den igjen, da det er en del år siden forrige visitt. Ny bildeoppgave: Slang på litt ekstra med bilder, da jeg snart må ta kvelden, men kan jo også legge til at denne oppgaven er jo sterkt inspirert av forrige bildeoppgave, hvert fall når det gjelder en viss type, og som fikk langt mer tid foran kameraet i denne filmen. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Dutch, er det nok da. 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Dutch (1991) er korrekt. Kanskje ingen "klassiker", men skulle så gjerne likt å sett flere filmer med Ed O'Neill i hovedrollen på 90-tallet, og selv om han spiller mot en av de minst likandes ungene (Ethan Embry) jeg kan huske å ha sett på film (Al Bundy ville gjort denne filmen meget kort, dersom han ble med på bilturen) så er det likevel en jeg bare "måtte" se. Og tja, ei midt på treet type underholdning (knapt nok det), der er produsert/skrevet av John Hughes og virker som handlingen er mest hentet fra suksessen fra Home Alone møter Planes, Trains and Automobiles, bare da aldri egentlig å være i nærheten av de to sistnevnte filmene i kvalitet og humor. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Prøver en liten luring Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 2001: A Space Odyssey 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Rett. Den var nok litt åpenbar. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 (endret) Ok, ny oppgave. Denne burde vel være rimelig enkel for de som har sett den. Endret 20. august 2020 av JohnMerrick Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 When the Wind Blows. Den første filmen jeg tenkte på var The Snowman, med tanke på det første bildet. Den musikkvideoen på youtube har jeg hørt en del ganger i jula. Så var det Murakami som var regissør. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Stemmer, det er When the Wind Blows. Regnet med den ville gå kjapt, ettersom det er en ganske gjenkjennelig stil. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 (endret) Noen filmer har jeg nok postet en gang før. Men det får vel gå iblant. Det har gått noen år imellom da. When the Wind Blows får jeg prøve å få sett snart. Passer bra, da jeg har hatt en liten periode med animasjon i det siste. Ny Endret 20. august 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå