Corp Por Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 ClarkGable skrev (2 minutter siden): Nå brukes det en del forskjellige animasjonstiler i , Lord of the Rings, fra 1978. Men gjetter på den. jeg syntes de er ganske stilige de segmentene med Nazgulene, eller hva nå Saurons ryttere blir kalt. Det stemmer! Jeg hadde vhs'en når jeg var liten. Husker jeg også elsket den skyggegreia i animasjonen. Kjempeskummelt ;). Hadde trodd den skulle være mer vanskelig så jeg valgte en ganske obvious scene Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 (endret) Jeg har nemlig tatt akkurat de nevnte scenene i en oppgave her før. Jeg har kun sett den på Youtube da, for en del år siden. Absolutt en trivelig film, i det universet. Endret 17. august 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 ClarkGable skrev (3 minutter siden): Jeg har nemlig tatt akkurat de nevnte scenene i en oppgave her før. Jeg har kun sett den på Youtube da, for en del år siden. Absolutt en trivelig film, i det universet. Ganske heftig guesswork herfra nå; "Click"? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Det er ikke den filmen. Slenger ut nytt bildet straks. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 (endret) Jeg tar et par bilder, og hvis noen tar filmen, er det bare å ta ny oppgave. jeg skal ut et par timer. Endret 17. august 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 (endret) Dette er en sci fi komedie. I tillegg regnes den for å være en såkalt kultfilm. Den er vel ekstra morsom/ aktuell, med tanke på dagens politiske miljø i USA . Registrerer at Ralph Bakshi er regissør på Lotr, 1978. Litt artig, da han har vært aktuell for meg om dagen. Endret 17. august 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Idiocracy. Jeg fant ut svaret utifra den matpyramiden, men er litt forvirret. Jeg vet jeg har sett denne filmen og husker handlingen, men kjenner ikke igjen et eneste bilde. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Stemmer det JohnM. Det er fra når han bringes inn for Presidenten, når de finner ut at han er den smarteste mannen på kloden. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Ok, ny oppgave: 1 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Da er det tid for sengen, så da blir det noen timer til neste oppdatering: Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Filmen ser på et liv i retrospekt, og her blandes japansk humor og galskap med en heller trist historie og tunge temaer som utenforskap, ensomhet og knuste drømmer. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Det stemmer, eller Memories of Matsuko som er den engelske tittelen som er litt enklere å forholde seg til for de av oss som ikke er så sterke i kanji. ? En av mine favoritter. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 The long kiss goodnight? 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 (endret) JohnMerrick skrev (4 minutter siden): The long kiss goodnight? Slo meg rett på målstreken, burde ha postet med en gang, men tenkte jeg skulle dra frem ei artig gif/video, der Samuel L. Jackson karaktere viser seg som ei real titties-man, og tenker selvsagt på scenen hvor han og Davis er på kjøretur, og plutselig kommer det ei barmfager kvinnelig jogger, og Jackson holder på å kjøre av veien, til sin medpassasjers store "sjokk". Nei, tøff action-film, kanskje en av de beste fra 1996, synd det aldri ble noe av den potensielle fortsettelsen, for Jackson og Davis var gull i hop, og Renny Harlin viste igjen at han taklet denne type underholdning, meget bra (Die Hard 2, Cliffhanger og The Long Kiss Goodnight), ingen dum "trio" med eksplosiv actionfilm det, nei. Endret 18. august 2020 av Frank.N.Steen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå