Laughing Man Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 (endret) edit: Revolver (2005) er riktig, din tur 0laf. Endret 12. august 2020 av Laughing Man Så visst ikke innlegget. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Syntes det lignet på Samuel L Jackson. Men det var nok ikke han. Han har for såvidt spilt hvit håret “trollmann”, Lenke til kommentar
0laf Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 ClarkGable skrev (32 minutter siden): Syntes det lignet på Samuel L Jackson. Men det var nok ikke han. Nope, det er nok Moses ! Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Neverending story? jeg har sett den, men jeg må ha glemt mye. i starten av filmen går gutten opp på loftet, og leser boken. Resten er litt vagt. Som en kveld på fylla. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Ny. Dette var også kveldens film for min del. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 The NeverEnding Story er helt legendarisk bra, og spesialeffektene i filmen er fremdeles helt mind blowing. Blir helt satt ut av hvor gode de er hver eneste gang jeg ser den. Eksepsjonelt gode effekter. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 (endret) Endret 13. august 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 ClarkGable skrev (3 timer siden): Airplane! Hjelp vi flyr Eller så er den iallefall en parodi av denne ? ? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 (endret) ClarkGable skrev (16 minutter siden): Nei. Det er feil. Da er det parodien jeg har sett er det Saturday night fever filmen heter? scenen var helt sikkert bedre i hjelp vi flyr Endret 13. august 2020 av Corp Por 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 (endret) Ah, ok. Det var første gjennomgang av filmen for min del. det var noen scener jeg kjente igjen fra andre filmer. Intro scenen I Ace Ventura bl. Annet, hvor Ace kommer gående nedover Gata, å vi bare ser skoene hans, lydsatt til en stødig beat. Det var en til jeg tok også, men glemte vist av det nå. Og da denne filmen du nevnte. Saturday Night Fever var rett. Joa, Starsky and Huch, med Stiller og Wilson, den Dance scenen der, med DJ’en og hele pakka. Filmen var selvfølgelig ganske anderledes en jeg trodde. Endret 13. august 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Sorry for treghet. Måtte jobbe litt på jobb Lott jernteppe her nå så gir denne et forsøk; Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Short Circuit (1986) og Ally Sheedy med roboten Number 5, eller var det Johnny Five? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 (endret) Frank.N.Steen skrev (19 minutter siden): Short Circuit (1986) og Ally Sheedy med roboten Number 5, eller var det Johnny Five? Korrekt tenkte det var dumt å bruke et bilde det han var synlig, men i farta fant jeg bare en kort klipp så jeg valgte ett der han i det minste ikke sto med trynet til Mener han er nummer fem, ja, og velger å kalle seg Johnny five om jeg også husker rett Endret 13. august 2020 av Corp Por Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Ser ut som den godeste Johnny Five forsøker å få seg en nærmere kikk på godsakene til frøken Sheedy (utifra bildet), da med tanke på hvor han har plassert sin mekaniske hånd hen. Ikke sett den filmen på ei stund, men huskes som ei sjarmerende og morsom sci-fi eventyr film, kom mange av den slags i det tiåret, men hvor oppfølgeren var heller små-skuffende. Ny oppgave: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå