Frank.N.Steen Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Hm, er det den filmen (Blow Up eller var Blow Out?) hvor en ung John Travolta står alene i et skogholt og tar opp lyder til en kommende skrekkfilm, og blir vitne til et potensielt drap? Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Likte den godt, og klart en av flere meget solide Brian De Palma thrillere fra denne perioden, og ikke minst en av Travoltas beste roller. Ny oppgave: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Kunne liten litt på Talisa Soto. Hadde et gjennsyn med Mortal Kombat og Mortal Kombat Annihilation for par dager siden. . Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 (endret) Spy Hard.( Blow Out er bra, sov gjennom oppgaven). Endret 7. august 2020 av ClarkGable 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 (endret) Kva film?: Endret 7. august 2020 av Pallehysa Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 ClarkGable skrev (1 time siden): Spy Hard. Spy Hard (1996) er riktig. Alltid vært en favoritt hos meg, og aldri forstått all kritikken den fikk, men mulig folk (anmelderne) var fed up av Leslie Nilesen og parodi-filmer. Men fansen (så den 3 ganger på ei uke i fullsatte kinosaler) virket å elske hver bidige scene, og har enda tilgode å oppleve en film (på kino) som har fått så mange til å le, såpass ofte. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Pallehysa skrev (5 timer siden): Kva film?: Først gjett riktig film på en oppgave, så poster du neste bildeoppgave. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Kveldens film. Husker ikke om jeg har sett hele. 5.8 på IMB. Litt som å grave etter gull. Noen ganger overrasker de. Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Noen andre kan føre videre. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Da kan jeg ta en oppgave. (Bildet til Pallehysa over, er Hard To Kill. Med Dean Norris fra Breaking Bad bl.a). Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 (endret) Endret 9. august 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Blues Brothers. Jeg kjente igjen "han creepy fra The Burbs", eller Henry Gibson, som han også heter, men gadd ikke svare. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Det er rett ja. Det jo ganske stille her inne om dagen, så litt trege oppgaver må vel iberegnes, innimellom. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Vi slenger på en rimelig ny film. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 (endret) Jeg har ikke engang sett filmen, men første jeg tenkte var Zombieland 2, eller double tap. Første filmen er jo en klassiker allerede. Jeg har bare sluttet å se oppfølgere av filmer jeg liker, for det blir ofte skuffelser av det. Endret 9. august 2020 av ClarkGable 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Zombieland 2 er riktig. En grei oppfølger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå