ClarkGable Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 (endret) Da kommer en ny Endret 6. august 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Ny oppgave, dette er en film som vekker litt nostalgi i meg. Når jeg var liten pjokk, før det var vanlig å eie egne videospillere, så leide faren min og jeg en "movie box" og denne filmen her. Dette var altså første gang jeg fikk mulighet til å velge selv hvilken film jeg ville se, og ikke bare ta til takke til hva det enn måtte være som gikk på NRK. Det var spennende tider... Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Gjetter Chitty Chitty Bang Bang. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Nei, ikke den. Filmen er ca. 10 år eldre. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Basert på en bok av en kjent forfatter. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Third man on the Mountain. Den var vrien. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Det er heller ikke riktig, men nå er du i rett år. Kan nevne at forfatteren ofte blir omtalt som science fictionens far... Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Journey to the Centre of the earth? Huttetu. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 (endret) Det stemmer, filmatiseringen av Jules Vernes' Journey to the centre of the earth. Bra du tok den nå, for nå går jeg til sengs... ? Endret 7. august 2020 av JohnMerrick 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Batman Begins, rett og slett? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Det er det, toro6. prøvde meg på en luring. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Her er en gammel klassiker jeg skal ta et gjensyn med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå