Corp Por Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 ClarkGable skrev (6 minutter siden): Ny Handler denne om et fort som blir beleiret? Franskmenn vs engelskmenn? (Er det lov å be om sånne tips hvis man føler man kjenner noe igjen?) Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Fransktalende film. Jeg sitter faktisk å ser den nå. Det er en miks av horror, adventure, drama, thriller. Spenstig nok. Å Action da. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Ale-Fawk skrev (2 minutter siden): The King? Nei, ikke den. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Brotherhood of the wolf? 2 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Har sett den for lenge siden, men husker ikke så my av den. Men når jeg så det bildet av ulven poppet tittelen bare inn i hodet mitt... Om noen føler for å legge ut en oppgave nå, så er det fritt frem. Ellers legger jeg ut en oppgave i morgen, for nå er det sengetid for meg... 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Tipper på All is Lost. Den har jeg ikke sett. Det kan minne om Redford. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Aye Aye! Ok film. Redford drar den fint alene. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Å Herre, jeg som trodde jeg var god på bakhoder.. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Ja. Liten tvil etter siste bildet. Lenke til kommentar
Sekulært Snøfnugg Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 (endret) Ny: Endret 20. juli 2020 av Sekulært Snøfnugg 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 Tipper på Little Big Man. Den Har jeg bladd forbi mange ganger. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 (endret) Brotherhood of the Wolf (2001) med Marc Dacascos tror jeg, og ei flott (som alltids) Monica Belluci (om jeg ikke husker helt feil). Husker ikke for mye av filmen, men dreide seg selv om et udyr/beist som terroriserte landsbyer i Frankrike og hvor det visstnok er basert på ekte historie, og medførte til masseslakting av ulver og ville hunder. Tror de aldri helt fikk greie på hva slags dyr eller skapning det dreide seg om, enkelte mente alt fra fra løver, tigre til aper eller bjørner og hyener, mens igjen varulver osv var andre teorier/rykter/myter osv. Edit: Tja, andre gang "jeg lurer meg selv", trykker på tråden og siste/nyeste bildet som dukket opp var fra forrige side, og gikk litt vel fort for min del. Så først at når man hadde postet innlegget, så flyttet tråden seg et hakk fremover i tid, og nei, sånn går det. Uansett ei interessant film/historie. Endret 20. juli 2020 av Frank.N.Steen 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 (endret) Den oppgave ble løst I natt, Frank. Men riktig som du sier. Det er da ålreit underholdning., med en god miks av genrer. Endret 20. juli 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå