ClarkGable Skrevet 16. juli 2020 Del Skrevet 16. juli 2020 Neil Jordan har regissert noen gode filmer, foruten denne også. Jeg skal Finns en ny straks, toro6. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Er det virkelig ingen som greier denne? Mesterverk, klassiker, kultfilm og mest sannsynlig topp tre innen sin "undersjanger". Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 An American werewolf in Paris Eller noe sånt? Husker den røde jakka i en varulv film. Kanskje den bare heter American werewolf? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 (endret) Det er i London. Det er en oppfølger og ( Paris.) så An American Werewolf in London er helt riktig. du tar over. Endret 17. juli 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 (endret) ClarkGable skrev (30 minutter siden): Once were Warriors. Riktig! Trodde den skulle være vanskeligere Endret 17. juli 2020 av Corp Por Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 (endret) Den filmen har jeg postet her selv. Å den scenes bildet er tatt fra, er når han øver på Hakaen. Jake the Muss, er vel en av de hardest “brawlers” I filmhistorien. Jeg prøver meg på en ny Endret 17. juli 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Convoy. En av mine klare barndomsfavoritter. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Riktig, toro6. Trivelig film. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Egentlig oppfølgeren som jeg likte best.. Kom også en remake av denne filmen i nyere tid. 1 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Escape to witch mountain? Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 toro6 skrev (16 timer siden): Mye bedre enn Ghost Ship Har du sett Death Ship (1980)? Ei guffen og velspilt overnaturlig skrekkfilm, der tar for seg et uheldig følge med overlevere fra ei båtulykke, som tror de har funnet redningen når et mystisk gammelt skip plutselig ankommer, og vel, det skal snart vise seg at dette skipet har noen meget lumske hemmeligheter, og der det har foregått forferdelige ting ombord, og hvor ondskapen stadig er i full drift. Ikke sett for mange av disse hjemsøkte skip filmene, men Death Ship var helt klart ei som falt i smak, og kanskje ikke like fartsfylt som en del senere skrekkfilmer ombord på båt, men stemningen og skuespillet er solid. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Ikke sett Death Ship, men ser ut til at de var først ute med dødningestryne i baugen på et skip poster. ? 32 minutes ago, JohnMerrick said: Escape to witch mountain? Indeed! Filmen var visst mindre kjent en jeg først antok. Bra noen tok den. 1 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 17. juli 2020 Del Skrevet 17. juli 2020 Tror faktisk ikke jeg har sett den jeg heller... Jeg er litt svak for 50- og 60-talls sci-fi, den er så naiv og barnslig men samtidig lekende og sjarmerende, så jeg trodde dette kunne være noe jeg hadde sett. Snublet tilfeldig over bildet av campingbilen mens jeg søkte på noen av de filmene jeg trodde det kunne være. Har jo forsåvidt også vokst opp med mange av disse gamle Disney filmene, men denne kan jeg ikke huske å ha sett. Over til noe helt annet: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå