Sekulært Snøfnugg Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Så mange av disse filmene er så obskure... Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Akkurat denne filmen er ganske mainstream. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 toro6 skrev (1 time siden): Smått utrolig at de aldri lagde en tredje film... Dessverre ble Gremlins 2 ei solid nedtur, hvert fall med tanke på hva den tjente inn, og der originalen var en av 80-tallets største hits, tror jeg 2ern knapt greide å bikke sitt enorme budsjett. Mulig den gjorde det langt bedre på hjemmevideomarkedet enn på kinosalene, men det var jo noe prat om ei mulig film nummer 3 for en del år siden, hvor flere kjente karer virket å være ryktet å ta over for Joe Dante. Kan dem stadig klekke ut nye Critters filmer, så burde det jo være håp for ei ny Gremlins film, før eller senere, men helst da av litt vassere kvalitet. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Escaperoom? Har sett alt for lite nyere filmer, i det siste året. Altids en unnskyldning. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 You have found the key and may now exit. Tok litt lenger tid enn jeg hadde forventet, ja. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Fikk for meg at det var Hank Azaria på bildet, men det virker ikke slik nå. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 (endret) Bad Times at the El Royale. Jeg lastet den ned, gadd ikke å se, og nå legger den på viaplay, men jeg gidder fremdeles ikke se. Jeg har faktisk lyst til å se den, det er bare noe som stopper meg Endret 6. juli 2020 av toro6 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Den er kanskje litt i lengste laget i tillegg. Riktig. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Nå er vi ikke særlig oppfinnsomme her, men denne ligger på pc'n. Ganske ny, ganske god underholdning. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 The Invisible Man. Den har jeg sett. Bra spenningsnivå gjennom filmen. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Tar en til, uavklart vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 The Force Awakens? En av de nye Star Wars filmen iallefall. De lader en kanon ved a spise en stjerne. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 The Force Awakens. Riktig. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 (endret) Ok, en siste for "kvelden" Endret 6. juli 2020 av toro6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå