Frank.N.Steen Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 (endret) Tja, jeg er i det snille hjørnet, og vi går for den. Men bildene av den "sjarmerende" Ms Balbricker (eller Ballbreaker) er tatt fra den første av de totalt 3 Porky’s filmene og Bob Clark kom med noen virkelig morsomme og herlige filmer på den tiden, sex-komedien over er kanskje litt hit og miss for mange, men man skal være ei kald og kynisk jævel, om en ikke i det minste en gang, trekker på smilebåndet av den legendariske: "Have you seen this prick?" Tally wacker scenen fra førstefilmen: Endret 2. juli 2020 av Frank.N.Steen Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Jeg svarte feil ja. Noen andre som vil ta en? Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 ClarkGable skrev (Akkurat nå): Jeg svarte feil ja Var ikke ment som noe negativt motsvar, så bare ikke at du hadde oppdatert fra Porkys Revenge og til Porkys, da før jeg hadde posta innlegget mitt ovenfor. Enkelte er litt "strenge" på slik, gjerne med årstall og oppfølgere, men tja, som sagt det var mer enn nok for min del å nevne Porkys. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Da finner jeg en ny. Jeg er i siget , så. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Das Boot? Kaller meg filminteressert, men har aldri sett den.. 2 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 (endret) toro6 skrev (3 minutter siden): Kaller meg filminteressert, men har aldri sett den.. Har faktisk to utgaver av den i samlingen, men er nesten litt usikker på om jeg har sett hele filmen før, eller bare deler av den. Kom jo også ei forlenget utgave også. Får se å gjøre noe med dette, da det lille man eventuelt så, var jo absolutt lovende greier, og en ganske så "annerledes" type krigs-film enn de mer patriotiske og heltemodige fra Hollywood. Endret 2. juli 2020 av Frank.N.Steen Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Det er riktig. Hvis du skal velge en ubåt film å se, kan jeg anbefale denne. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Kommer kanskje på tv en gang. Da har jeg ingen unnskyldning. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Bruce Lee, Fist of Fury? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Eller bare Fist of Fury. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå