toro6 Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Google gjør det for lett. Bare søkte "tilda swinton period drama" og kom rett til filmen.. Jeg har litt dårlig tid, bare fant denne på tubitv. Lenke til kommentar
evangeliet Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 toro6 skrev (Akkurat nå): Google gjør det for lett. Bare søkte "tilda swinton period drama" og kom rett til filmen.. Jeg har litt dårlig tid, bare fant denne på tubitv. Er dette elvis presley?? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Det må du nesten avgjøre selv ? Lenke til kommentar
evangeliet Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Siden det allerede har blitt brukt google i denne tråden er det elvis presley i filmen "Charro". Aldri hørt om, med andre ord. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 hvis ingen tydeligvis har sett filmen jeg legger ut, syntes jeg det er greit å poste ansiktet til en kjent skuespiller, som en måte å avslutte posten. Eller så stopper jo denne tråden opp. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 (endret) Bruk av google burde nesten forbys, men regelen blir veldig vanskelig å håndheve. Charro! er riktig. Ikke verdens mest sette film, nei. Da kan du legge ut bilder av ny film. Edit: Enig der CG. Før i tiden ville noen ha kjent igjen filmen, men nå er vi ikke mange her.. Endret 2. juli 2020 av toro6 1 Lenke til kommentar
evangeliet Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Det får vel bli en æresak. Men hva med denne? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Kanskje den enkleste oppgaven noensinne i denne tråden. ? 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 (endret) Satser på det var rett. Tar en ny Endret 2. juli 2020 av ClarkGable Lenke til kommentar
evangeliet Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Føles litt stephen king ut, men jeg har ikke peiling. Og det var selvfølgelig titanic. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Kult-klassikeren til Roger Corman, Death Race 2000 (1975) med Sly Stallone og David Carradine. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Ja. Selvsagt. Jeg har ikke sett så mange gamle cult filmer, men denne er hvertfall artig. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 (endret) Ja, den er kanskje blant de beste og mest underholdende eksemplarene på det å ta en tilsynelatende lavbudsjett b-film og basere seg på en langt større og mer stjernespekket Hollywood storfilm i samme periode, og attpåtil greide Corman glansnummeret, da med å overgå den, og tenker da på James Caan og Rollerball som også kom ut 1975 med ei lignende dystopisk sci-fi setting, og innehar ei ultra-voldelig idrett, som er ment å holde landets beboere i "sjakk". Kul film, men Death Race 2000 synes jeg er langt mer severdig og underholdende. Endret 2. juli 2020 av Frank.N.Steen Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 Angående kult-filmer, tja, kanskje ikke helt i samme stil som forrige film, men likevel en av de som skulle få stor betydning (på godt og vondt) for ei meget rølpete sjanger utover 80-tallet: Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. juli 2020 Del Skrevet 2. juli 2020 (endret) Porky’s * Endret 2. juli 2020 av ClarkGable 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå