snoemann Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 OT : Ser ikke ut til at det er mange som har sett denne Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) OT : Ser ikke ut til at det er mange som har sett denne Ser dårlig ut. Her er bilde av heltinna! Tøff dame. Endret 13. mai 2005 av JBlack Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Modesty Blaise? Eller "My Name Is Modesty: A Modesty Blaise Adventure" som den heter på IMDB... og den var jaggu dårlig synes jeg. Trond Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det er korrekt. Og jeg syntes filmen var veldig bra. Men jeg ser på votes og user comments at folk er veldig enten/eller når det gjelder denne. Jeg antar det er for lite action for en del. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg beklager at jeg ikke svarte tidligere, glemte det helt. Enig i 24-timersregel, sånn at sånne som meg ikke ødelegger tråden Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Black Six var selvfølgelig helt korrekt. Beklager at jeg ikke fulgte opp men jeg har et liv Har ikke vi testet 24-timers regel før ? I de tilfellene hvor det legges ut hint og gjetninger jevnlig kommer regelen til å bli et problem. Aktive oppgaver blir da avbrutt av "festlige" deltakere som vil legge ut sitt eget bilde. Eller jeg kan ta feil. Vi får se Endret 13. mai 2005 av tigerdip Lenke til kommentar
UAM Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Black Six var selvfølgelig helt korrekt. Beklager at jeg ikke fulgte opp men jeg har et liv Åh nei du, her skal man ikke ha et liv utenfor forumet. Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hmmmmm denne er jo for de med hukommelse, huff Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Den er relativt ny. Karen på bildet er heller ikke helt ukjent. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) The Aviator? Endret 14. mai 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå