Frank.N.Steen Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 toro6 skrev (35 minutter siden): sønnen til en legende i helterollen. Brandon Lee i Showdown in Little Tokyo? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 (endret) Rett mann, feil film! Men der ga du meg filmen jeg skal se ikveld, gitt. Endret 21. juni 2020 av toro6 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 21. juni 2020 Del Skrevet 21. juni 2020 (endret) Prøver igjen, men denne gang på Double Dragon et par år senere, og tror det var der Robert Patrick spilte skurk med bleka blondt hår? Hm, er visst feil det ja. blander i hop Marc Dacascos med Lee, blemme av meg der. Endret 21. juni 2020 av Frank.N.Steen Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Ingen som vil legge ut nytt bilde? Ser i førsteposten at det er ei "frist" på 8 timer (en del "strengere" enn den vi pleier å ha på VGD) men dersom det ikke er noen forandringer i dette, og virker som da at det er fritt frem for å fortsette, om ingen har postet/lagt ut ei ny oppgave på den tid, så regner med at det da er greit at jeg fortsetter: Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Prøver meg på et nytt bilde til (og kan jo også hinte om at "gubben" over, er nok best kjent for å være del av et meget suksessfullt rockeband, der hadde sin storhetstid på 70 og 80-tallet). Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Ei av de største kvinnelige popstjernene på tampen av 80-tallet og tidlig 90-tallet (og senere IDOL dommer, for de som følger med på slikt) sto bakom danse koreografien i filmen, og tror til og med musikken brukt i flere av disse scenene, ble til slutt utgitt (mange år senere) under popstjernas fornavn. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 The Running Man, med Arnie. 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 (endret) ClarkGable skrev (1 time siden): The Running Man, med Arnie. Alltid vært en skikkelig favoritt hos meg, kanskje ikke fullt på høyde med hans beste, men selv de "svakere" var gull på 80 og 90-tallet. Fikk tak i boken av Stephen King, og regner med at den er nokså annerledes enn hva de endte opp med i filmen, men i følge Arnold skyldes dette at det originale regissøren plutselig ble "byttet" ut, og inn kom Michael Paul Glaser der stort hadde erfaring fra tv-mediet, både som skuespiller og regissør. Og filmen var ment å være litt "tyngre" og seriøs, men endte opp i langt mer over-the-top action modus, og det var kanskje like greit. Synes det passet godt i hop med karakterene, spesielt de mange jegerne/gladiator gærningene, hvor Jesse Ventura stjal showet som Captain Freedom. Er litt Paul Verhoeven/RoboCop light over en del av satiren i filmen (Climbing for money var herlig reklame), og kanskje også derfor den falt i ekstra god smak, men klart, Maria Chonchita Alonso hjalp jo godt på, og utrolig tøft synth-score av Harold Faltermeyer. Endret 22. juni 2020 av Frank.N.Steen Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 Ikke "lett" den her, da alle 3 bildene ser ut som de er fra totalt forskjellige filmer. Men klart, har man sett den så er det nok litt lettere, men det tviler jeg sterkt på at jeg har, så nei, følger spent med videre, for virker som ei interessant film. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 Spoiler Frankrike, 70 tallet. Par hint i spoiler. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 24. juni 2020 Del Skrevet 24. juni 2020 Hm, sort-hvitt ja. Utifra Pepsi flaskene i bakgrunnen vil jeg tippe at det er snakk om en 80 eller tidlig 90-talls film, og tja, særlig mer enn det har man ikke å komme med akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå