E.I. Lonoff Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Denne hekken må dere nå kjenne igjen.. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Veit hva det er, satan så fet film. Men har ikke tilgang til noe annet enn en jobb PC om dagen, så det blir vanskelig for meg å lage ny oppgave. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Har denne tråden gått hen og dødd? Ville ikke tatt 5 sekunder heller før noen hadde svar på første bilde jeg posta i gamle dager! Filmen er jævlig fet! Ser den er rimelig undervurdert på IMDB, men den siden har jo og mistet det meste av sin integritet.. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Har denne tråden gått hen og dødd? Ville ikke tatt 5 sekunder heller før noen hadde svar på første bilde jeg posta i gamle dager! Filmen er jævlig fet! Ser den er rimelig undervurdert på IMDB, men den siden har jo og mistet det meste av sin integritet.. Under the skin? har ikke sett den enda. Endret 18. august 2014 av ClarkGable Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Har denne tråden gått hen og dødd? Ville ikke tatt 5 sekunder heller før noen hadde svar på første bilde jeg posta i gamle dager! Er nok ikke bare tråden, men hele film-delen av forumet dessverre.. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hjelper heller ikke at folk ennå er i feriemodus, meg selv inkludert. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Husker glansdagene til Montag.. Har denne tråden gått hen og dødd? Ville ikke tatt 5 sekunder heller før noen hadde svar på første bilde jeg posta i gamle dager! Filmen er jævlig fet! Ser den er rimelig undervurdert på IMDB, men den siden har jo og mistet det meste av sin integritet.. Under the skin? har ikke sett den enda. Ja, selvfølgelig. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Da kommer en quiz: Lenke til kommentar
Bruker46781 Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Legends of the Fall? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Legends of the Fall? Yes, det er riktig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Ser ut som The Wicker Man, gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå