Labraxas Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) <FORTSETTER FRA FORRIGE SIDE hmm er den svensk? Stemmer meget godt! Jamfør hintet under, samt filmens visuelle stil, bør det derfor være mulig å gjøre en meget velkvalifisert gjetting på hvilket tiår denne filmen er fra: […] er den tysk fra 80-tallet? Sorry borry, hverken eller. Men hvis vi ser for oss at vi begynte i Norge anno 2013, så er vi nå nærmere på ett av de to punktene, mens vi da er litt lenger unna på det andre. […] Og nå som vi vet at filmen er svensk, er det noen som synes hintet under kan minne om en kjent svensk filmregissør? En svensk regissør, hvis andrefilm vi da skal frem til her. […] Dette er den andre filmen til en regissør som må kunne kalles meget kjent. En film som fulgte opp hans første og ganske så suksessfulle førstefilm, en film som virkelig ble den vanskelige nummer-to-filmen i det at den ble svært dårlig mottatt og ble resultat i at regissøren ikke lagde en annen langfilm på 25 år. Så får man se om man får klemt inn noen bilder her også da, under alle disse quotene. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: EDIT: La til henvisning til forrige side. Endret 9. januar 2013 av Labraxas Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Dette er vel Roy Andersson sin Giliap? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Det er det så absolutt! Så da overleverer jeg stafettpinnen til deg. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Bedre sent enn aldri: Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Det stemmer, din tur. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 det minnet litt om mulholland drive. Er lenge siden jeg har sett den filmen, så er ikke sikker. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Nei, men skjønner hvilken scene du sikter til. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Ja det var Die Blechtrommel, ja? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Lat som jeg er puttet jeg på det spørsmålstegnet der i håp om at responsen ikke kom før jeg rakk å ta kvelden, slik at jeg kunne drøye til i morgen med å legge ut ny oppgave. Men en får vel ta og gjøre unna sine plikter før en bevilger seg en natts søvn. Hva heter den? Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Legger ut et bilde siden thesinner ikke gjør det. Endret 14. januar 2013 av Irrelevant Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Sorry, glemte det helt! Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Samme film, nytt bilde. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det er ikke Det hvite båndet? Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det er ikke Det hvite båndet? Det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå