Argoniel Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hva med filmer som folk ser på? :S 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hva med filmer som folk ser på? :S https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1238957 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hva med filmer som folk ser på? :S Folk som deg irriterer meg noe grenseløst. 5 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Kan denne være russisk? Nei, det er den ikke. Jeg er ganske sikker på at den store bygningen i bakgrunner på bildet nummer to er The Beresford i New York. Om det er rett bygning vet jeg ikke, men rett by er det i alle fall. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg burde egentlig ikke prioritere dette nå, men dette er nok en av mine julefavoritter i form av Miracle on 34th Street, den fra 1947. I håp om at noen kan avbelaste meg, i form av å føre quizen videre, lar jeg oppgaven stå åpen nå frem til midnatt, om ingen har postet ny oppgave innen da, så skal jeg gjøre min plikt. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Miracle on 34th Street er selvsagt helt korrekt. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ja, da skal jeg utføre min plikt. Hva for en film er dette? Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ser litt ut som en gammel Klaus Kinski. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Han er riktig nok kul, gamle mannen i båten, men så kul som Kinski er han ikke. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: EDIT: Flertallsform. Endret 6. desember 2012 av Labraxas Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hmm, daså. Er denne filmen laget i Amerika og fra 80-tallet? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Sorry, hverken eller. Men du får et bonusbilde for forsøket: Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Er vel 'Giftige løgner' dette. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Norsk? Minner mye om hun fra Døden på Oslo S. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Dere har helt rett begge to, men Juℓenissen kom her med riktig tittel, og får med det æren av å føre quizen videre. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Vil bare opplyse om at jeg ikke får opp noen av bildene dine, Santa. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Funka å åpne de manuelt for min del. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Merkelig...Er det slik for alle? Nå skal de funke i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå