Anonym259235 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hadde vært fint med litt flere bilder om gangen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Noen som vil gjette på land eller årstall? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Kjenner ikke igjen noen av ansiktene, men har på følelsen at det er en europeisk film, stemmer det? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Stemmer, italiensk. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Nope, 80 tallet. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Skulle gjerne ha hatt noen bilder i tillegg til de skriftlige hintene her. Skrevne hint har kommet mang en nøtt av en oppgave til unnsetning det, men dette er jo en bilde-quiz, så det er nok bilder fra film de fleste av oss kommer hit for å bryne hjernene våres på. EDIT: Trykkleif Endret 29. november 2012 av Labraxas Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 dette kan kanskje være et godt hint Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Mon tro om dette er La casa sperduta nel parco? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Hva kan nå dette være for noe da? Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Flere bilder blir sikkert satt pris på. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Kan den være svensk? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Ja det vil jeg påstå at den kan være! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Jeg trodde egentlig oppgaven skulle bli løst der i stad jeg, men det er kanskje ikke rev som løser denne oppgaven ... Kanskje er det oter, gaupe, ekorn, rådyr eller tiur som må til. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Endret 30. november 2012 av Labraxas Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Er det en Arne Sucksdorff-film (som jeg har forsåvidt ikke har sett noen av)? Wild shot på Jakten for å overleve. Endret 30. november 2012 av tjalla Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Arne Sucksdorff stemmer meget bra! Men jeg kjenner ikke til han gjennom annet enn denne filmen, og jeg har ikke engang hørt om / finner ikke info om filmen du nevnte der. Kjenner du til en originaltittel? For alt jeg vet kan det jo brått hende dette er samme film som på norsk heter Jakten for å overleve. Bonusbilde: Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Arne Sucksdorff stemmer meget bra! Men jeg kjenner ikke til han gjennom annet enn denne filmen, og jeg har ikke engang hørt om / finner ikke info om filmen du nevnte der. Kjenner du til en originaltittel? For alt jeg vet kan det jo brått hende dette er samme film som på norsk heter Jakten for å overleve. Bonusbilde: Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Blingsa litt på imdb. Den jeg uansett tenkte på var Struggle for Survival. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 KK, nei det er nok ikke den, for dette er faktisk en helaftens narrativ film! Men enda ett bonusbilde skal du få! Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå