Labraxas Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) <FORTSETTER FRA FORRIGE SIDE En av disse ligner på Henki Kolstad. Jepp, i motsetning til min forrige oppgave er Henki med i denne ja! Flere bilder hjelper sikkert med å finne ut hvilken film fra Henki Kolstads rikholdige filmografi vi skal frem til: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Endret 30. september 2012 av Labraxas Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Den aldrende og fraskilte forfatteren Johannes Mørk gjenopplever ungdommens berusende forelskelse når hans tenåringsdatter Eva, sammen med to unge venninner, feier inn i hans dovne sørlandsidyll. Mørk har lenge kretset omkring sine egne problemer, skyldfølelsen for det mislykkede ekteskapet. Han har ubevisst vært i ferd med å stivne i et sløvt vanegjengeri og lar bare alderdommen komme. Lone, den ene av datterens venninner, gjør et sterkt inntrykk på ham, og snart begynner noe å utvikle seg mellom dem. Både eksentrikeren og «surpeisen» i ham har begynt å stikke fram, men med datterens venninne i kikkerten blomstrer den «ny vin» i Johannes Mørk. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Mye sant i det du skriver der! Kommer du for ordens skyld med en tittel også før du fortsetter? Når jeg så filmen slet jeg veldig med å komme på hvor jeg har sett den vakre, mørkhårede piken tidligere. IMDb kunne fortelle meg at det selvfølgelig var som Bennys forlovede, Ulla, i Olsenbande jeg hadde sett henne. Endret 30. september 2012 av Labraxas Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Håpet egentlig noen andre kunne komme med tittelen, for da kunne de finne på en ny film. Det gidder jeg nemlig ikke... Men tittelen er "Skjær i sjøen". NRK sendte vel denne for noen år siden. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Okay, da er oppgaven fri, så nå er det førstemann til mølla som gjelder! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg er litt usikker på om denne har blitt postet før, men hvis ikke: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg har postet den før, det er Sult. En av tidenes beste norske filmer (ja, jeg ser på denne som norsk). Hvis du kunne ha lagt ut en ny en, så hadde ikke det gjort noe, jeg har ikke tid nå. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Allright. La oss se om dere takler nyere filmer. Endret 30. september 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Ut i fra reklamene jeg har sett nylig så Hotel Transylvania? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Nei, men vi er inne på riktig medium ihvertfall. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 høh, var det liksom ikke min tur nå ? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 høh, var det liksom ikke min tur nå ? Nei, riktig film var Arme Riddere istedetfor Knowing. Vi tok begge feil. Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Despicable Me når han krymper månen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Det er riktig! Prøvde å velge en scene som ikke røpte filmen for fort, men valgte tydeligvis feil ... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det der er en østeuropeisk film som jeg så klipp fra en gang, men jeg husker ikke hva den het. Er den rumensk eller serbisk? Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Den er serbisk ja ! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jaja, jeg googlet meg ihvertfall fram til den. Ser ut som en veldig interessant film! Likte du den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå