Coffey Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Det var ikke det at jeg ikke ville gjette, men jeg følte det ble litt feil siden jeg nettop hadde gjettet riktig på den samme filmen i tegnetråden. Ah, men da forstår jeg. Ja, jeg innså rett etter at jeg hadde postet den at jeg hadde laget den samme oppgaven der. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 <FORTSETTER FRA FORRIGE SIDE Fortsetter med flere bilder av filmens to sentrale, unge piker: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Er en av dem Ingrid Bergman? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Nei, verken hun ene, eller hun andre er Ingrid. Ingen av dem er så kjente som Bergman, men de er begge viktige i denne filmen. Flere bilder kommer først i morgen, utpå dagen, men gjett i vei så skal jeg nok komme med bekreftelse/avkreftelse. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Flere bilder ja ...! Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Kan dette være Nødlanding? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Nei, det kan nok ikke det. Skal vi kanskje prøve oss på å komme frem til et produksjonsland, og et tiår? For Henki Kolstad spiller ikke i denne, for å si det sånn ... Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Ser ut som fra USA? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Den ene bildet med den mye større karen får meg til å tenke på Sherilyn Fenn i "Of mice and men". Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 USA stemmer finfint. Det er, som du sikkert antok, ikke Sherilynn Fenn på bildene, og dette er ikke «Of Mice and Men» fra 1939 heller. Fyren på bildet er egentlig ikke spesielt høy, det er bare det at han står på et lite platå. Nå er vi der igjen at jeg ikke har mulighet til å lege ut bilder før i morgen, utpå dagen, men fortsett og gjett på for eksempel tiår, så skal jeg få bekreftet/avkreftet. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Men hvordan komme videre derfra? Er filmen fra tidsrommet 1945-1950? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Det stemmer det òg. For å komme videre foreslår jeg å se nøye på bildene, det har blitt postet noen bilder av en ganske så kjent, og gjenkjennelig skuespiller etterhvert her … Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Mannen som står på et lite platå, burde være lett å kjenne igjen. Hvis man bare vet navnet Er han med på denne lista? http://www.imdb.com/list/VQ4WmusqHsQ/ Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Det ble virkelig langt på dag òg dette ... Den gjenkjennelige og kjente mannen er nok den sikreste veien til å løse denne oppgaven, og i den forbindelse er sikkert følgende bilder til stor hjelp: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 The Red House 1947? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Stemmer på en prikk! Dermed var vår mann godeste Edward G. Robinson. Din tur! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Nå har jeg ikke vært innom denne tråden før, så jeg aner ikke hvor man legger seg angående vanskelighetsgrad, men jeg prøver. Er nok ikke en så veldig vanskelig film, men jeg prøver meg med et bilde som ikke akkurat er veldig avslørende. Håper det i hvert fall blir en liten utfordring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå