Labraxas Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Gun Crazy? ... a.k.a. Deadly is the Female er helt korrekt. Din tur. EDIT: La til quote. Endret 25. juli 2012 av Labraxas Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Det er Priest. Og det er sikkert, bare kjør på med en ny. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Vet ikke hvilken, men det virker som en vakker film. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Du har rett i det, det er en vakker film. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg husker at Monsters var pen, men at den var så pen som dette, det hadde jeg glemt. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg var nok ikke fult så selvsikker på svaret jeg ga i forrige post, som det jeg ga uttrykk for, men jeg tar sjansen, jeg går videre med en ny oppgave: Hva heter filmen følgende bilder er hentet fra? Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Kan bekrefte at Monsters er rett. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Flotte greier, da går jeg videre med full styrke, og full selvtillit. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Dere setter sikkert pris på noen flere bilder før jeg tar en tur på kino for å se The Dark Knight Rises. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 The Dark Knight Rises, var en fantastisk opplevelse. Er det noen som har noen tanker om hva for en film disse bildene stammer fra? Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Her var det litt dårlig med action (også fra min side). Er det noen som har lyst til å gjette på produksjonsland, og tiår, og sånt? Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Vanskelig dette, 90-tallet Usa? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Nei, lett skal det ikke være ... Filmens handling foregår riktignok i flere land, på flere kontinenter, men USA er ikke en av disse, og filmen er heller ikke produsert der. Dette er en slik en "fremmedspråklig" film. Og denne filmen er nok dessverre heller ikke fra det glade nittitall. Men prøv igjen, så er jeg sikker på at vi kommer oss nærmere. Flere bilder får du selvsagt for forsøket. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Tja, 2000-tallet og Frankrike er et av produksjonslandene? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 2000-tallet stemmer brillefint, og selv om filmen foregår på lokasjoner både i Frankrike, Sweits, Sør-Korea og Polynesia, så har filmen kun et produksjonsland, og det er så absolutt Frankrike som er dette landet. Så da belønnes du både med et hint, og flere bilder: Filmen er regissert av en meget kjent kvinnelig regissør, som først begynte å regissere filmer i godt voksen alder. Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Kan det være L'intrus fra 2004? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Det kan det så absolutt. Mange takk for at du fikk løst oppgaven, på tross av min mangelfulle oppdateringsfrekvens nå i helgen. Så da var turen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå