Labraxas Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) <FORTSETTER FRA FORRIGE SIDE Flere bilder er najs! Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: EDIT: La til pil til forrige side. Endret 14. april 2012 av Labraxas Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Flere bilder, samme film: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Dette er nok kanskje ikke en film det er så mange som har sett. Den eneste årsaken til at jeg kjøpte filmen, var på grunn av dens meget artige tittel. Er det forresten ingen som synes det er noe kjent med lokasjonen i det første bildet i forrige post? Det er nemlig en meget kjent scene, fra en meget kjent film, som også er filmet der. Av erfaring vet jeg at kvinnekropp er noe som kan vekke engasjement i denne tråden. Ting tyder på at melkesprengte bryster, og en aldri så liten busk ikke var nok denne gangen, så da hever vi innsatsen ... Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Europeisk og 90-tallet? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Europeisk og 80-tallet? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 90-tallet ja, europeisk nei. Men hvis det var de fagre møyene i forrige post som fikk dere til å tenke på Europa, så var ikke det helt feil, de kvinnene der var en del av en tysk "film within the film", en film som faktisk hadde samme tittel som filmen jeg poster bilder fra. Kvinnene i forrige post er altså et stort hint til hva filmen vi skal frem til heter. Hva er det kvinnen er, og hva er det de gjør? Hva de gjør er nok kanskje ikke så lett for dere å vite, da jeg verken servere dere lyd eller undertekst, men de er altså ikke tause. Flere bilder, som kanskje er til hjelp med å plassere filmen geografisk: Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Nei siden vi ikke skal til Europa så skal vi nok heller ikke til Italia. (Her skulle jeg sikkert ha brukt en sånn smiley som rekker tunge, for ikke å virke nedlatende, men jeg har aldri brukt en smiley før så ...) Filmen vi skal frem til er filmet og produsert i hjemlandet til urbefolkningen på bildet under: Trykk på bildet for å vise det i sin fulle størrelse: Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 og de er fra Brasil og filmen er fra før 1995? God damn it, prøver virkelig å finne ut noe fornuftig av hintene, men det står helt stille i kveld! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jupp, det var Maoriere i bildet ja. Så New Zealand it is. Filmen er fra den delen av 90-tallet som ikke er før 1995. Midt imellom noen Keaton-shorts her, men jeg kan utdype hintene mine noe. Filmens tittel spiller på hvordan kvinnene i de fire bildene er kledd, eller snarere hva for klesplagg de ikke har på seg. Jeg hintet jo tidligere til at kvinnene snakker, med det vesentlige er hva de snakker om. Flere bilder, om det trengs, etter The Ballonatic og The Love Nest. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Google sier Topless women talk about their lives? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Nei siden vi ikke skal til Europa så skal vi nok heller ikke til Italia. Jeg skrev på mobil og så ikke den posten. Sorry Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Google sier Topless women talk about their lives? ... og det har google helt rett i. Jeg regner med at du kan gi oss en oppgave i googles sted? Helt til slutt kan jeg informere om at det var knallfilmen The Piano som var filmet på den stranden vi så tidligere. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Når jeg leser sammendraget fra denne filmen, lurer jeg faktisk på om jeg kanskje har sett den en gang i tiden... Har denne gått på NRK en eller annen gang mon tro? Ny oppgave: Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Flere bilder. Nydelig dag ute, så det blir nok ikke flere oppdateringer før i kveld. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Det er fritt frem for å gjette år, land, etc, for de som måtte ønske det... Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 2000? Argentina? Nine Queens? Kul film! Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Korrekt på alle punkter; 2000, Argentina, Nine Queens, kul film. Argentina er forøvrig et filmland jeg er nødt til å sjekke ut nærmere. Har bare sett et par filmer derifra, men de har vært meget severdige... Endret 15. april 2012 av JohnMerrick Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 har lenge planlagt å se The Aura av samme fyren. ny oppgave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå